dijous, 3 de setembre del 2009

ARQUEOLOGIA INDUSTRIAL









Aquest reportatge s'ha realitzat el 01/09/09 a Reus, durant una visita d'uns 30 minuts, a un taller de fabricació y reparació de maquinaria, que feia uns 20 anys que s'havia tancat i no s'ha tornat obrir.

Per veure la resta de la col·lecció, visiteu aquest enllaç.
http://picasaweb.google.com/Scorphoto/ArqueologiaIndustrial0909#

Algunes dades tècniques:
Càmera: Canon EOS 5D
Objectiu: Canon 24-105 f4 IS L
Exposició: Sensibilitats de 1000 a 3200 ASA
Sense trípode.
Té la mà Maria - Reus ha dit...

molt bones fotos, felicitats
el telèfon una passada


Posted by Picasa

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt xules! M'agrada molt la del telèfon!

Lola ha dit...

Fantàstiques !!!
Ets un geni.

Rita ha dit...

Quan jo era nena, a casa teníem aquest telèfon, penjat, al passadís. :P

Unes fotos fantàstiques!

Unknown ha dit...

Moltes gràcies a totes, m'alegro molt que us agradin.
M'ho vaig passar molt bé, captant aquell ambient, amb el temps aturat i la pols rovellada.
Visiteu l'emllaç, per veure la resta del taller i les màquines.

Gràcies per les vostres visites.

Una abraçada.

Esther i Toni ha dit...

T'hem fet cas i les de blanc i negre ens semblen molt adients per l'entorn en què estan fetes,i confirmem el perquè del cognom d'aquest blog.Fins aviat

fra miquel ha dit...

A mi la que m'agrada és la de les claus fixes. Ara vaig a la teva galeria. Segur que trobo més fotos fantàstiques.

Una abraçada

Lucia Luna ha dit...

Molt bones textures, nítides i llum, estic d'acord amb Té, la del telefon una passaaada!!!
Petons company disculpa que no pugi passar sovint :(

JordiStQgat ha dit...

Molt bona tota la galeria Patxi. A mi normalment m'agrada més el B&N, però el color que dóna aquesta atmòsfera de temps passats és genial també en color.
Gràcies per la visita i a la Luluji de retruc.

zel ha dit...

Xules de debó, perfectes, m'agraden molt!

GAIA ha dit...

Són realment fantàstiques!
Enhorabona